Toate produsele comercializate pe site-ul www.frammino.ro, proprietatea Frammino NVGP Shopping SRL, dispun de garanție conform legilor in vigoare din România: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor si ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri. Prezenta ordonanță de urgență nu se aplică contractelor privind furnizarea de conținut digital sau de servicii digitale .
Termenul de garantie curge de la data intrarii bunului respectiv in posesia cumparatorului si este de 24 de luni pentru persoanele fizice si 12 luni pentru persoanele juridice. Produsele resigilate beneficeaza de o garantie de 12 luni. Va recomandam sa verificati existenta certificatului de garantie la primirea coletului
Vânzătorul răspunde față de consumator pentru orice neconformitate care există în momentul livrării bunurilor și care este constatată în termen de doi ani de la data respectivă.
Măsurile corective în caz de neconformitate
În caz de neconformitate, consumatorul are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proporțională a prețului sau de a obține încetarea contractului în condițiile prevăzute la prezentul articol.
Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, consumatorul poate opta între reparație și înlocuire, cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv următoarele:
a) valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea;
b) gravitatea neconformității; sau
c) dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.
Vânzătorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparația sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv cele prevăzute la alin. (2) lit. a) și b).
Consumatorul nu are dreptul de a obține încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformității îi revine vânzătorului.
Consumatorii pot să opteze pentru o anumită măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice.
Repararea sau înlocuirea bunurilor se face intr-un termen rezonabil care nu poate depăși 15 zile calendaristice din momentul în care vânzătorul a fost informat de către consumator cu privire la neconformitate și care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, luânduse în considerare natura și complexitatea bunurilor, natura și gravitatea neconformității și efortul necesar pentru finalizarea reparației sau înlocuirii;
În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparație, termenele se prelungesc cu timpul de nefuncționare a bunului, din momentul la care a fost adusă la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate până la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către consumator.
Potrivit prevederilor legale in vigoare, pentru produsele achizitionate care nu au certificat de garantie inclus, garanția se acorda in baza facturii fiscale emise in conditiile legii.
Daca ati verificat si constatati o neconformitate la livrare a produsului trebuie sa o anuntati la numarul de telefon +40 737 084 663 sau pe email la adresa:contact@frammino.com.
Vom rezolva problema de neconformitate anuntata exclusiv pe cheltuiala noastra (costuri de transport, logistice, inlocuirea produsului).
In lipsa documentelor legale justificative care atesta data achizitiei produsului, FRAMMINO NVGP SHOPPING SRL nu poate acorda garantia conform legii si nu este responsabila in nici un fel de pierderea acestora de catre client/consumator.
Anularea garantiei produselor are loc in urmatoarele situatii:
a) nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in documentatia ce insoteste produsul
b) deteriorari mecanice, termice, plastice datorate incendiilor, accidentelor de orice fel, vibratiilor, intemperiilor sau neglijentei in utilizare
c) operarea in afara parametrilor aprobati de producator
d) utilizarea altor accesorii si piese decat cele aprobate de FRAMMINO NVGP SHOPPING SRL
f) modificarea produsului, inclusiv interventii neautorizate asupra programului software furnizat impreuna cu aparatul, altul decat cel pus la dispozitie in mod oficial de catre producator
g) interventii asupra produsului efectuate de oricine altcineva decat FRAMMINO NVGP SHOPPING SRL sau a centrelor de service desemnate (h) in cazul in care produsul prezinta urme de contact cu lichid (componente oxidate) (i) defectele de orice fel aparute ca urmare a uzurii in limite normale in urma folosirii produsului.
Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Produsele din categoria Resigilate sunt mentionate ca atare.
Cand primiti produsele comandate – va rugam sa verificati:
Conformitatea produsului primit cu cel comandat (daca este acelasi produs pe care l-ati comandat si care apare pe factura);
Certificatul de Garantie, cu toate detaliile referitoare la service-urile autorizate care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie, va fi primit pe adresa de email comunicata de dumneavostra la momentul comenzii sau in coletul de transport al produsului.
Garantia produselor noastre o asiguram direct sau prin intermediul service-urilor autorizate de producatori.
Daca este specificat un service autorizat de producator – atunci lui trebuie sa va adresati, daca nu – inseamna ca vom rezolva noi direct problema dumneavoastra.
Cum sa procedati daca se defecteaza produsul cumparat:
Verificati daca produsul este in perioada de garantie, pe baza Certificatului sau in lipsa lui a facturii de achizitie.
Daca produsul este in perioada de garantie, va rugam sa completati formularul de trimitere a produsului in service AICI
la sediul nostru din Str.1 Decembrie Nr.37A Ap.2 Loc.Tunari Jud Ilfov cod postal 077180;
Ca sa va putem repara produsul – trebuie neaparat sa primim impreuna cu el:
Certificatul de Garantie sau
copie dupa Factura de achizitie
• Vom face expertiza tehnica a defectului semnalat si daca defectiunea este acoperita de garantie, Clientul va primi inapoi un alt produs:
o un produs mai ieftin, cu acceptul Clientului, sau
o un produs mai scump, cu plata diferentei de bani.
In acest caz va vom deconta si costul transportului catre service al produsului si costul de retur inapoi la dumneavoastra.
• Daca insa, din expertiza tehnica, va rezulta ca nefunctionalitatea se datoreaza utilizarii defectuoase, va vom anunta telefonic sau pe email de rezultat si apoi va vom returna produsul, fara sa mai platim noi costurile de transport.
In urma unei discutii directe, veti putea in acest caz solicita o remediere a defectiunii contra cost.
Important: interventia directa asupra produsului sau in alte service-uri decat cele din Certificatul de Garantie duce imediat la pierderea garantiei produsului.