Odata ce comanda a fost plasata, incepe operatia de coletare si odata finalizata, coletul va fi predat curierului care te va anunta printr-un sms ca a intrat in posesia lui si data cand iti va fi livrat. Poti oricand sa verifici starea comenzii din contul tau de client.
Dupa ce ati verificat ca produsul indeplineste conditiile generale de retur si ati completat formularul de retur, odata ce am intrat in posesia produsului, va vom returna contravaloarea produsului [exclusiv costul transportului] fara intarziere, in termenul legal de 14 zile de la primirea lui :
-intr-un cont IBAN specificat in formularul de retur
-sau in contul de card cu care s-a facut plata online a produsului
Dupa ce ati primit produsul si constatati ca este defect, va rugam sa ne anuntati in 48 de ore prin e-mail la: contact@frammino.ro sau sa ne sunati la: +40.737 084 663 pentru a stabili impreuna masurile adecvate.
Un produs este eligibil pentru retur, daca este in aceiasi stare in care a fost livrat, are toate documentele de insotire, toate accesoriile, ambalajul orginal, nu prezinta zgarieturi, lovituri, deteriorari sau socuri electrice. Mai multe detalii gasiti in pagina: Politica de retur